Idso

Mycket bra helg!

Kategori: Allmänt

Haft en helt underbar helg kan jag tala om.

I lördags slipa och målade jag golfen medans Niklas skruva Javelin. Kände mig riktigt händig kan jag tala om.
Kvällen spenderades med min käre bror som förärade oss med en visit. Mat öl och Wii blev det för hela slanten.
Världens snällaste Sofia lånade ut en av sina handkontroller och ett spel så jag, Niklas och Rikard hade att göra hela kvällen!

Söndagen blev ännu en Boda Borg-söndag! Denna gång med mitt kära kompisgäng! 10 kära vänner lyckades jag till slut få ihop. Och tre underbara chaufförer ställde så klart upp! Niklas hade för visso inget val men Hanna och Tirren... Ni är världens gulligaste! Utan er hade vi inte kommit dit!

Väl där blev det självklart blodigt allvar! Vi (tjejlaget) mot två killag... Kunde ju gå käpprätt åt skogen men vi kom på delad förstaplats med två röda stämplar även denna gång. Nästa gång SKA det alla fall bli en till så är det bara! =) Blir när Johanna kommer hem skulle jag kunna tänka mig! :)

Denna veckan blir en ganska slapp vecka.. Ganska lugnt på hotellet och ledig torsdag & fredag! Sen att jag blir tvungen att jobba den där satans kvällen på valborg får jag väll stå ut med.. även o jag inte gett upp  hoppet om att vara ledig riktigt än!

Det var allt för nu! Hej!
Kommentera inlägget här: