Idso

Lååång tid till nästa gång jag ska dricka!

Kategori: Allmänt

Fest var det i fredags... började lite lugnt hemma hos Anna och Micke med lite kortspel och trevligt umgänge. Niklas tog på sig rollen att vara den gode förloraren nästan alla gånger! Tur man har en sån underbart snäll o go kille!

Lite Minttu och några öl senare bar det vidare till Gällersta eftersom Per och Emilia fyllt år! Eller ja Emilia fyller år snart alla fall :) om jag inte minns helt galet! Jag lyckades på något sätt bli jättefull precis som vanligt... men har en känsla av att det var för att det var ett himla drag!
Alla fall förstörde det typ hela min lördag... mådde hur bra som helst på morgonen och förmiddagen då vi for iväg till bykrogen i norra bro och kollade in lite bilar och gick världens dummaste tipspromenad! Såå dumma frågor men det är en annan historia!
Väl hemma däckade jag på soffan och mådde illa till halv sju på kvällen! Tur att lite mat hjälpte annars hade jag legat där än :)

Kommentera inlägget här: