Idso

Galna värld!

Kategori: Allmänt

Marken skakar i Skåne! Tycker det är lite coolt om jag ska vara ärlig, även om det samtidigt är otäckt för sånt där händer ju bara i länder långt bort. Tydligen inte! Bara en tsunami på det här som fattas då, och kanske ett vulkanutbrott!

Det är skakigt på hotellet också, mer säger jag inte men att jobba på familjeföretag är skakigt. Som en jordbävning ungefär, man vet inte när skalven kommer men ibland gör de det rejält!

De svartgula ville inte ha mig, någon som jobbat många år på SEB slog ner mig på mållinjen! Hoppas hon är skitdålig!

Julen står för dörren och jag har inte handlat klart alla julklappar, men det är luugnt. Jag hinner för det har jag gjort varje år! Idag är det julkorten som gäller! Men är inte orolig de kommer iväg de också! I sista sekund som vanligt!

KOMMENTARER:

  • Sofia säger:
    2008-12-16 | 19:03:59

    Ooo, ett vulkanutbrott vore coolt!







    (men inte i Örebro...)

Kommentera inlägget här: