Idso

Otrevliga människor

Kategori: Allmänt

Det övergår mitt förstånd hur människor kan vara så himla sura och otrevliga!
Man kommer väll ingenstans med att klaga hela tiden  och aldrig säga ett uppskattande ord. Just de människor jag tänker på nu ger jag blanka sjutton i för de verkar ändå ha det så himla dåligt i sitt förhållande att jag bara vill skratta åt dem... Vissa stunder känns det till och med som att de vill bråka med mig och när de inte lyckas få mig det minsta grinig blir de ännu tjurigare! HAHA säger jag bara, jag tänker inte falla i den fällan!

Snälla alla... var trevliga när ni bor på hotell :)

KOMMENTARER:

  • Maria säger:
    2008-06-22 | 11:53:45
    Bloggadress: http://www.widarsson.blogspot.com

    Halloj! Helgen går fint, men nu e jag trött! =) Frukosten har gått strålande och städet rätt ok det oxå. Idag sover folk till höger och vänster så det verkar inte bli så mycket städ... vad trååååkigt ;)

Kommentera inlägget här: