Idso

Latmask!

Kategori: Allmänt

ÄNTLIGEN FREDAG!

Har för visso varit en helt OK vecka men kroppen vill inte jobba mer denna veckan så nu är det dags för helg =)
Bara några ynka timmar till ska man få slita!

Läser Christines resdagbok och blir mer o mer avundsjuk... Gud så härligt att få komma bort till sol och värme ett tag... men snart är det alla fall sommar och det ska bli underbart skönt!

Jag undrar en sak... kan en personlighet sitta i sminket???
Vi har haft en praktikant här på jobbet som varit urtråkig, ganska lat och inte särskilt trevlig alls! Sen i går kom hon helt utan smink och va så himla trevlig och duktig och samma sak idag så hon fick till o med jobb! Konstigt det där måste ja säga. Men glad blev hon för hon hoppa o skutta när hon fick komma in och jobba imorgon!

Det är däremot någe som inte ja tänker göra! Jag tänker faktiskt till och med vägra även om dom hotar mig med att typ få sparken eller nåt i den stilen! Det skulle nästan va skönt att få sparken här i från för då skulle man verkligen få röven ur vagnen och söka jobb på allvar!

I helgen blir det lugnt... melodifestivalen så klart imorgon... vet inte vem ja håller på! Ganska många helt OK låtar med i år faktiskt! Fast ja tror nog allt att Charlotte Perrelli har stor chans att vinna... Men vi får se! Vad tror ni?

Ha en bra helg alles!

KOMMENTARER:

  • Maria säger:
    2008-03-15 | 08:46:54
    Bloggadress: http://www.widarsson.blogspot.com

    Halloj! Charlotte Perelli vinner säkert, fast jag tycker allt att den låten e rätt trist. Nej, heja typ Nordman =) Haha, jag ska inte ringa och tvinga dig att jobba, vi klarar oss utmärkt =)

  • Sofia säger:
    2008-03-15 | 12:40:08

    våga vägra jobba helger!!! jag har inte ens hört alla låtar. vet inte om jag ska se heller. en liten del av mig hejjar på christer sjögren. han är iaf rolig :P (och sätter sig på hjärnan) haha. annars är väl nordman kanske minst fjantigast (om man frågar mig :P) ha en skön, jobbfri helg!

  • christine säger:
    2008-03-17 | 15:38:01
    Bloggadress: http://kirsten.blogg.se

    Jassa, har det inte funkat sa bra som vi trodde? Det var trist. Men vi far ta allt och mer dartill nar jag kommer hem igen, vilket ar alldeles pa tok for snart :( Men da ska det borjas letas lagenheter...jobbigt varre det med. Du hade ju ratt om Charlotte med ;) KRAM!!

Kommentera inlägget här: