Idso

En liten utmaning

Kategori: Allmänt

Jag blev utmanad av:
Christine
5 saker i min frys:
 Jag har inte fel olika saker i min frys... Men gör ett försök, Matlådor, kycklingfilé bacon, frysta bär och matlådor!

5 saker i min garderob:
Kläder, dataskärmar, skor, centraldammsugare och lite annat skit som gubben hittar när han kör sopor
5 saker i min väska:
Plånbok, räkningar, almanacka, mobil och massor med skräp som tar plats!
5 saker i badrumsskåpet:
 
Smink, hudkrämer, ansiktstvätt, tops och parfym
5 saker i min bil:
 Eftersom det mest är Niklas bil så har jag inte lyckats fylla den med så mycket skit så det är det klassiska: Varningstriangel, papper om bilen, Cd-skivor, solglasögon och lite grus

Jag ska skicka utmaningen vidare till:
Hmm... till Lillebror Rikard =)
Kommentera inlägget här: