Idso

4

Kategori: Allmänt

I helgen var jag ute på nya äventyr.

Fredagen spenderades på Marieberg med min tjockis! (man får kalla gravida kvinnor för tjockisar) Det var hur trevligt som helst även om stället fortfarande är smått förvirrande med alla nya affärer här och där och hit o dit! Ett par skor, två rosa smörknivar och en stoooor påse godis fick jag med mig därifrån.

Att ha en kompis som arbetar på ett badhus visade sig som en strålande bekantskap. Bubbelpool, bira, bastu och bra vänner. Fyra B´n för en hellyckad lördagkväll! Tack för den!

Några veckor med bara fyra dagars arbete väntar och det känns helt fantastiskt! I Påsk ska jag bara gå runt och mysa och njuta av att vara ledig i fyra hela dagar! Påskkärring ska jag inte klä ut mig till men jag ska äta lika mycket godis som alla dessa samlar tillsammans! Mitt mål med påsken låter inte vidare nyttigt, men vem har sagt att man ska vara det på påsken?

Känns som siffran 4 har gått igen som en röd tråd i mitt inlägg idag, därför heter rubriken 4!

KOMMENTARER:

  • Broder Tuck säger:
    2009-04-10 | 17:07:01

    Behöver du verkligen klä ut dig för det? ;) är elak

Kommentera inlägget här: