Idso

Hej då -09

Kategori: Allmänt

Nu så var det ett tag sedan igen då... det är faktiskt inte mitt fel att dagarna går så grymt fort!

Det har varit jul och den förflöt som den brukar, ett himla massa åkande hit och dit, fram och tillbaka.
Ändå har den varit full av mys, god mat och otroligt mycket bra julklappar. Exempel på detta är örhängen, New Super Mario till Wii, Presentkort på massa bra ställen, pengar, sågar (superbra när man bor i hus och ska sno julgran) kort morgonrock, lite bra kläder, gummistövlar (de första jag äger på säkert 10 år) och en mängd saker till. God jul helt enkelt!

Julen är nu slut och imorgon är det dags att inviga ett nytt år. Jag och Niklas vet inte riktigt vad vi ska göra men det löser sig, det gör det alltid! Jag vet ju till och med vad jag ska ha på mig i år så nu är det bara aktiviteten som saknas. Kanske blir man chaufför, kanske inte. Berors på vad som sker!
Alla fall ser jag fram något otroligt emot 2010. Det kan bara bli bra med husflytt och allt som hör till!

Idag har jag haft julmys med Hanna. Vi bytte julklappar, fikade och snackade massa skit. Det blir för lite sådant nu förtiden så därför njuter jag av varje sekund. Fick en grymt fin tavla av henne i julklapp. Den är gjord av henne av pärlor! Hur cool som helst! 



Även min syster använde sina konstnärliga kunskaper till julklappar. Varför fick inte jag någon talang?

 

Kommentera inlägget här: