Idso

Sommarhelg!

Kategori: Allmänt

Badat, solat, grillat, ätit och druckit öl på uteservering, plockat smultron, svettats, druckit öl på balkongen, badat och solat mer, brottats i gräset, fått sand mellan tårna, ätit glass i stora lass, prövat nya sommarcidern, myst med sopgubbe, inte kunnat sova för det är för varmt!

Är inte detta sommar så säg! Så här har min helg varit och jag hoppas er har varit lika underbar!





Att bo i lägenhet är inte skitkul när det är värmebölja i Sverige. När det är skönt att komma till jobbet för man har kyla där så är det katastrof men tro det eller ej jag njuter just nu av att stå här inne och inte svettas. Kan bero på att efter att denna kväll är avklarad så står 4 arbetspass på tapeten och sen är det semester!
Om ni tycker att jag börjar bli tjatig med min semesternerräkning så ber jag om ursäkt men det behövs semester för min kropp nu och jag kommer att njuta för fulla muggar. Så... tycker ni jag är tjatig så läs inte ;P
Kommentera inlägget här: