Idso

En hemsk dag för klumpedunsan!

Kategori: Allmänt

Vissa dagar ska man inte kliva ur sängen, idag är en sådan!

Dagen började med minus 11 grader, bara det gör att man tappar hoppet om livet. Visst att det kommer bakslag på våren men inte ett bakslag som gör att man fryser röven av sig! Inte OK!

Av typ 35 tokar som jag hade äran att checka ut idag så gick det kanske bra med 5! Resten hade fel pris, ingen fakturaadress eller helt enkelt bara ville klaga!
På toppen på det har det ringt tokar precis hela dagen så att allt annat kom efter! Det finns inga rum i Örebro ikväll... en annons i tidningen eller nåt flygblad vore på sin plats så jag slipper upplysa tusentals om detta!

Oljud från en dammsugare när jag åt lunch höll på att ta kål på mig, snälla ge mig lite tystnad! Men icke... den onda dammsugaren förföljde mig upp till receptionen och stannade där tills...

En kopp kaffe lugnar ju nerverna tänkte jag en halvtimma innan jag skulle hem, kaffe på hela bänken och golvet blev resultatet och för att avsluta dagen så kastade cykelfan av mig så jag har nu ett rejält skrapsår på knäet och hål i mina älsklingsbyxor!

Snart ska jag sätta på lite kaffe här hemma, troligen kommer lägenheten brinna ner eller något i den stilen så jag säger hej och tack för idag!

Förresten, för att dagen ska bli bättre imorgon så ska jag inte göra kaffe, promenera till jobbet och döda dammsugaren!

KOMMENTARER:

  • Christine säger:
    2009-03-25 | 20:31:47
    Bloggadress: http://kirsten.blogg.se/

    Men stackare då! Lät mindre kul. Hoppas att dagen imorrn blir bättre! Kram

  • Bror säger:
    2009-03-26 | 04:08:05

    Awww, stackars syster =)

    Hur fan lyckades du krasha med cykeln? :P

Kommentera inlägget här: