Idso

Äntligen fredag!

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en date med en man vid namn Magnus. Jag tyckte han var trevlig och han sa att han gillade mig. Vi kommer med största sannolikhet träffas igen. Bra fredag!

Hade tänkte att skriva några rader om Växjö i veckan som var men har inte fått bilderna därifrån och det är ju så mycket roligare att läsa när det finns lite kul bilder att se.
Hade i alla fall astrevligt. Det blev mycket vin, Wii och mys. Vi hann även med lite bio och barnbus!

Idag är jag lite gräsänka några timmar. Ska spendera den med mig själv och mina små katter som växer så det knakar och busar så det brakar! Att Smilla är den som busar mest och förstör blomkrukor kunde man inte tro för någon vecka sen. Om det var Antibiotikan eller rädslan för att åka tillbaka till tant veterinär som fick fart på henne låter jag vara osagt.

Hittade en ny cider på systemet. Äpple/Kanel! De om känner mig vet att jag måste prova allt som är nytt så denna åkte direkt ner i korgen! Ska ta och öppna den nu så återkommer med en liten recension!



Och självklart några kissebilder...

 

 

 


KOMMENTARER:

  • Christine säger:
    2009-11-27 | 23:57:33
    Bloggadress: http://kirsten.blogg.se/

    Bra att de små liven växer och mår bra :) Men du, cidern brukar finnas till jul. Kan dock vara som så att den brukar vara utan så starka procent. Men den brukar finnas med hemma hos mina päron då jag inte dricker julöl :)

Kommentera inlägget här: