Idso

Fredag!

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag kan man väll säga om idag. Grattis alla som slutar när jag börjar!
Tycker ni jag låter bitter? Kan man väll kanske säga att jag är, men å andra sidan så var det förskräckligt skönt att sova ända tills min sopgubbe kom och väckte mig för frukost i morse! Nu är jag pigg och utvilad och funderar på att ta en tur på stan innan jobbet. Lönen har ju äntligen kommit!

Igår var jag iväg och tränade Core Bosu för första gången. Det är träning på en halv boll som man skulle hålla balansen på. Det är säkert jättebra träning för alla jättebra muskler i kroppen men jag blir så stressad när man inte får hoppa och fara runt och bli lite andfådd.

Sitter och läser Emilias blogg och hon har lagt ut massa bilder från Vings hemsida. Blev helt plötsligt jättesugen på att åka utomlands och vem blir inte det när man ser bilder på sol, bad och semester?

Ge mig sommar igen! 


En sådan här stod jag på i en timma igår. Det var ganska tråkigt!

KOMMENTARER:

  • Christine säger:
    2009-09-25 | 17:47:10
    Bloggadress: http://kirsten.blogg.se/

    Du skulle behöva komma till Friskis hos oss. Vi har en krutkärring som hoppar som en jojjo över den där bollen. Man är helt slut när passet är klart och hon ser inte ens svett ut! :)

Kommentera inlägget här: