Idso

Höst!

Kategori: Allmänt

Nu kan man nog säga att det är höst. Löven har gulnat, den första höststormen har dragit förbi (ingen undgick väll vädret igår kväll) och alla bra program på tv har börjat.

Har lite svårt att förstå att de måste sända allt bra på samma dag, samma tid. Jag kollar ju på Färjan, Idol och Simon & Thomas. Alla program på måndagar klockan 20.00. Som ni förstår så gick det inte riktigt ihop sig igår. Speciellt inte med tanke på att alla kanaler verkar ha synkat sina reklampauser. Varför?

Alla fall så började jag titta på Idol men det är ju tyvärr inte lika bra när auditionturnén är slut så gled snart över till "Sveriges fulaste hem" Det handlade igår om ett nästan helt nytt hus som jag inte tyckte det var så stora fel på. Vet många som har det bra mycket värre hemma! Alla fall hade de en massa afrikanska och andra hemsläpade prydnader från deras resor i sitt vardagsrum som så klart grabbarna grus slängde ut illa kvickt. Blev lite fundersam om vad de egentligen skulle tycka om mitt fina TV-spelsställ som jag fått av mormor. Vad tror ni?




KOMMENTARER:

  • Sofia säger:
    2009-09-29 | 15:44:58

    Skit i vad Simon å Thomas säger. Ditt tv-spelsställ är ju grymt!!! :D

Kommentera inlägget här: