Idso

Jag och diskmedlet

Kategori: Allmänt



Varför räcker YES så himla länge för? Jag må vara lite knasig men jag älskar att handla diskmedel. Blir alltid lika glad när diskmedlet tar slut så jag får testa någon ny sort och lukt. Jag menar man tröttnar ju på doften efter en stund och något kul måste man ju ha när man diskar!
Den här stora flaskan som räcker i en evighet är en stor besvikelse. Den ska lukta apelsin men det är så svag doft att man måste sticka ner näsan i diskhon för att känna lukten av den. Det ska lukta starkt, gott och mycket, då är det kul att diska!

Tips mottages gärna hur man snabbt får slut på en flaska YES!

KOMMENTARER:

  • sofia säger:
    2009-09-15 | 18:38:28

    Byt diskvattnet ofta :) Det brukade jag göra på den tiden jag diskade för hand.

    Akta dig för diskmedel med typ blomdoft. Det passar sig inte för diskmedel!!

  • Carrotti säger:
    2009-09-18 | 11:06:30

    Du får väl helt enkelt använda SKITMYCKET diskmedel :D Då blir det extra skummigt och fint också :D

Kommentera inlägget här: