Idso

Jobbakvällvecka

Kategori: Allmänt

Igår jobbade jag kväll, och idag och imorgon. Dessa veckor är inte askul men ljuspunkten är ju att jobba dag på fredag. Snabba på jäkla veckodagar!

Idag ska jag och syster yster knalla på stan innan jobbet. Lunch ska det också hinnas med. Igår glömde jag att äta. Det är ju ganska dumt för då blir man hungrig.

Idag börjar mina nyttiga dagar förstår ni. Jag och syster har utlyst en liten tävling. Gå ner mest till jul! Hon är redan asduktig medans jag är ganska dålig. Har blivit lite mycket godis och fika på sistone nämligen och det visar sig ju på vågen tyvärr. Så alla fall idag är det invägning på mitt Wii Fit. Sen kan kampen börja! Skulle inte kalla det bantning bara äta mindre och röra på sig mer!


Min älskade syster bor i Örebro igen. Ida glad! :)
Kommentera inlägget här: