Idso

Sverige blir svart?

Kategori: Allmänt










Idag ska tydligen Sverige svartna för att elen riskerar att ta slut... WHAT? Kan lova att det bara är något skit medierna kommit på för att det är nyhetstorka! Annars vore väll konstigt, vi bor ju i norr och där ska det vara kallt på vintern och har varit det i många år. Visserligen har de senaste vintrarna varit typ höst hela vintern men ändå? Med dagens moderna teknik kan inte detta hända? Bullshit säger jag bara!

Hade en fantastisk födelsedag i tisdags. Först blommor och tårta på jobbet och därefter kalas med tjocka släkten. Mer tårta och sen lite tårta till. I år blidde det ingen fest på kvällen då min ekonomi består av 400:- fram till lön... illa illa! Men alla fall en trevlig födelsedag!
Fick en mängd presentkort och andra bra-att-ha-saker till huset. Oj vad vi ska shoppa sen!
Håller just nu på att längta ihjäl mig tills vi ska flytta. Att gå från 60 till 160 kvm kan inte bli annat än helt fantastiskt! Jag ska fylla alla rummen direkt... kanske inte med möbler men alla fall med kärlek. Kärlek till allt utrymme jag och Niklas kommer ha. Förstå va långt jag kan springa när vi busar :)

På måndag ska vi säga upp lägenheten, snart är det bara tre månader till flytt! Är det OK att börja packa snart eller? Ska i alla fall inom det snaraste börja införskaffa flyttkartonger som jag ska placera på väl valda, tomma platser som vi inte har. Jag jublar inte över alla saker vi inte kan göra av någonstans men jag vet dock två som gör det. Smilla och Bumba heter dom! Busa är det bästa de vet och ju mer saker desto mer oreda kan de ställa till. Jippiiie hälsar dem!

 

 

KOMMENTARER:

  • Carrobarro säger:
    2010-01-08 | 10:46:26

    Åh det var ju 25 i år eller hur? JÄTTE JÄTTE stort GRATTIS i efterskott! Kramar

Kommentera inlägget här: