Idso

Boda Borg har fått sig en omgång igen!

Kategori: Allmänt

Livet i huset går sin gilla gång. Vi har ännu inte haft en hel helg hemma ännu då det varit fläng hit och fläng dit. Det är lugnt för snart är semestern här. Då ska huset få sig en omgång det snart glömmer!

Förra helgen var jag på bröllop hos KusinVitaminEvelin. Hon var så vacker och jag hade så roligt! Dans hela natten och visste ni att rosévin, apelsinjuice och sprite blir en himla god drink?

Helgen som var nu närmast bara för en dag sedan spenderades med goda vänner. Hanna med gubbe och Victor kom åt lite grillat som var mer kol än kött. De vågade inte säga något om att det var otäckt och jag tror fortfarande stenhårt på att det smakade bra. Eller.Inte! Det var lördagen det.

Sen kom söndag med Boda Borg som den stora attraktionen. Jag älskar det stället. Även om vissa baner stinker svett och vissa håller på att döda både ben och armar så skulle jag kunna vara där ofta. Om ni nu kanske tycker att en gång i månaden är ofta så har ni lite fel. Jag vill ha en t-shirt. Denna tröja får man om man klarar ALLA banor. Vi var nära igår. Men inte tillräckligt. Det blir träning av armgångsarmmuskeln och sen bär det av igen. Då ska tröjan bli min som i en liten ask! Att mitt lag inte vann igår räcker med att skriva i lite osynligare stil som är mindre viktig att läsa!

På fredag är det midsommar. Midsommar är en trevlig tillställning och med det sätter jag punkt för idag!

KOMMENTARER:

  • Hanna säger:
    2010-06-21 | 21:57:10

    Det var inget fel på maten alls det var jätte gott grillat ska vara lite bränt..ÅÅ nästa gång är boda borgs tröjan våran..kram

  • Maria säger:
    2010-06-22 | 19:47:54
    Bloggadress: http://www.widarsson.blogspot.com/

    Jag ligger i hårdträning och satsar på att ta en tröja i slutet av sommaren/början av hösten... :) Dock så har jag svårt att se mig själv klara Turbo, men men...inget är omöjligt :)

Kommentera inlägget här: