Idso

Marknadsafton

Kategori: Allmänt

Igår gav jag mig ut i vimlet med min käre Niklas för att handla allt som var onyttigt och kanske ett par solbrillor. Mindre bra gick det!
Vi startade med att äta stor stor macka på Subway. Sen var all längtan efter onyttigheter som bortblåst. Inga munkar, inget godis och ingen grillad majs. Men hallå hur gick det till? Idag skulle jag grymt gärna ha både munk och några små karameller att tugga på.

Köpte med mig en skylt hem som sitter som ett smäck på väggen i köket. Den var helt enkelt menad att hänga där så bra passade den! Ida nöjd, mycket nöjd!  Kanske kommer en bild när internet känner för att börja fungera hemma på min dator på landet!

Idag bär det av mot Jönköping för den årliga släktträffen. Vädret ser lovande ut och ölen är på kylning. Vi kommer få en underbar helg i trevligt sällskap. Gissar att man är fantastiskt lyckligt lottad som trivs så bra med sina svärföräldrar. Skräckhistorier har man ju hört liksom. 

Kommentera inlägget här: