Idso

Ditt o datt och hejsan vad det är svårt med rubriker!

Kategori: Allmänt

Ett litet inlägg när en lugn stund äntligen infunnit sig. Mycket på jobbet, mycket på helger och massor av träning är boven i dramat. Det som är så kul att knepa och knåpa ihop en liten blogg då och då. Allt detta att göra och så lite tid. I julklapp önskar jag mig en sån där fjärrkontroll som kan styra tiden. Som i den där filmen Click ni vet.

Hade jag haft en bild på vår kära vikttavla så hade ni ändå inte fått se den. Det går bra för gubbe men mina resultat är pinsamma. Det går inte upp, men ett hekto ned åt gången är baske mig inte OK.
Mer träning och mindre fika. Yes i can.

Mer träning var det ja. Efter att pungat ut verkligen skitmycket pengar på ett årskort så är det bäst för mig att jag använder det. Annars blir det smisk. Av mig själv, eller möjligen Body Slam av Sopgubbe!

Nu tar jag min golf och rullar hemåt. Först ska jag ta mig till bilen enligt gubbes instruktioner: I ena handen överfallslarm, i den andra nycklar riktade som knogjärn och i den tredje mobilen. Sen är det rullning hemåt i sakta mak eftersom det kan vara halt. etta enligt mammas instruktioner. Men sakta mak innebär mer Karlavagnen. Jag må vara gammal som lyssnar på detta men jag älskar dessa knäppa männskor som ringer till detta underbara radioprogram.

Mer P4 åt folket! :)

KOMMENTARER:

  • Veronica säger:
    2010-10-21 | 13:55:15
    Bloggadress: http://veronicalinneakarlsson.blogg.se/

    Tkr du ska lyssna på din gubbe! Man är ju inte säker någonstans nu mera tack vare de där idioterna! Ta det försiktigt!

    Kram

  • Christine säger:
    2010-10-25 | 22:11:09
    Bloggadress: http://kirsten.blogg.se/

    Hahahaha,jag vet. Vad har jag gjort? Jag trodde aldrig att Maria skulle lyckas psyka mig till detta ;) hahahaha! Jag som bara supa mig full hela dagarna och gå ut och ragga upp upptagna män på krogen...

Kommentera inlägget här: