Idso

Förvånade?

Kategori: Allmänt

Det har kommit kommentarer från höger till vänster om att en och annan människa är trött på att se mina startkablar och eftersom kära lilla golfen fick ett nytt batteri för några veckor sedan så är det väll dags att uppdatera er med några rader.

Vi skiter i vintern. Den var lång, tråkig och jobbig på de flesta tänkbara sätt. Våren gick fort och vi försökte sälja vårt hus när det var som allra sämst läge. Sommaren kom och med den semestern. Vi hann tänka och fundera och kanske blir vi kvar i vårt kära Skeppsta ett tag till. Huset är inte så dumt ändå och om våra planer går som planerat kommer det vara perfekt framöver för våra planerade planer.

Semestern var kortare än vanligt och efter en vecka på jobbet så känns det som att man aldrig varit borta. Att det om två månader stundar några veckor ledigt till i ett spännande avlägset land gör det hela en aning lättare.

Något annat jag kan berätta för er är att jag lagt vantarna på en alldeles egen systemkamera. Den är fin och ibland tar den helt fantastiska bilder. Tur, kan man nog kalla det än så länge. Men jag lär mig så sakteligen. Dom ska jag dela med mig av ibland.

Hoppas ni inte tappat hakan av att det ett inlägg kom upp. Har ni tänkt rita kors i taket så kan ni ju ha i bakhuvet att spritpenna inte går bort!
Kommentera inlägget här: