Idso

Frukost

Kategori: Allmänt

Nu har det flygit iväg två veckor igen men jag väljer att skylla ifrån mig denna gång. Jag har faktiskt försökt uppdatera. Två (!) gånger till och med men allt har bara hängt sig när mina fina bilder ska upp. Kanske tycker inte blogg.se att de är värda att publicera! Bara för det ska ni få se en bild på min slabbiga frukost. Havregrynsgröt är något man måste vänja sig vid och jag jobbar starkt på det. Här i kombination med äpple och kanel. Mer tips mottages gärna för det börjar bli lite enformigt!

KOMMENTARER:

  • Sabina säger:
    2011-09-13 | 22:09:42

    Har du provat lingonsylt till gröten? Det tycker jag är jätte gott faktiskt! Eller äppelmos. Jag blev plötsligt väldigt sugen på gröt! :)

  • Ida säger:
    2011-09-13 | 22:15:09

    Sabina: Jag har inte prövat de men tipset har kommit från alla möjliga håll så nu är det nog verkligen dags att jag prövar! :D

Kommentera inlägget här: