Idso

Jag är bäst, eller alla fall bättre än kattbajs.

Kategori: Allmänt

Det är så himla roligt att ha hund nu! Jag ska inte säga att jag har ångrat mig någon gång, men i början var det bra jobbigt. Jäkligt jobbigt till och med!

Nu känner vi varandra ganska bra. Hon har varken kissat eller bajsat inne på en sådär två veckor, utan livet består mest av gos, bus och mat. Vi hinner med en del träning också och jag skulle påstå att hon är grym.

Jag skrev för några inlägg sen att hon kanske inte fatta lika fort som den stora läskiga dobbermannen men nu skulle jag vilja påstå att hon kanske till och med är bäst i klassen. Fast det tycker säkert alla om sina hundar. På övningarna vi fick förra veckan är hon alla fall skitduktig. Hon tar inte godis från handen förrän man säger varsågod och inkallningen går framåt den också. "Kom" förknippas nu mera med liten köttbullebit och jäklar vilken effekt det hade. Nu ger hon till och med upp kattbajs för att komma till mig. Vilken ära. Jag är bättre än kattbajs!





Smilla är alltid med på promenaderna! 

Kommentera inlägget här: