Idso

Snart semester!

Kategori: Allmänt

Räknar man med idag så har jag 7 pass kvar att jobba innan en lång välförtjänt ledighet... går inte att beskriva med ord hur skönt det ska bli!

Midsommaren blev inte riktigt som vanligt... har man vart i forngårn typ 10 år i rad så känns det konstigt när man inte är det! Men alla fall blev det en riktigt lyckad dag ändå! Åkte ut till Adde o Therese vid 13-tiden där vi käka midsommarlunch med färskpotatis och allt som hör till! Sen lekte vi massa lekar som man ska på midsommar... ett substitut för chokladhjulen man missade i år kanske! =) Kvällen blev det mer mat och mer dryck så klart och det var alla fall välldans trevligt. En lyckad midsommar helt enkelt! Ångrar absolut inte att vi inte följde med till Smögen... dit är nog bra mycket mysigare att åka och bara ha semester!

Jag har blivit fotbollsnörd också... jäkla fotboll säger jag bara... har nog sett snart alla matcher.. jag menar vem sitter uppe och kollar på Spanien mot Italien när man i själva verket hatar fotboll?? Jo lilla jag =) Kommer liksom på mig själv med att klaga massor när Niklas börjar titta men efter ungefär 5 minuter är jag mer inne i matchen än honom!
Igår var det en välldans tråkig match men så klart var vi ju tvugna att veta hur det skulle gå så först satt vi uppe till typ elva men så klart blev det ju inte ett enda jäkla mål så förlängningen var ett faktum och eftersom jag började halv sex imorse ville ju jag komma i säng... problemet var bara att det blev straffar och dom ville man ju absolut inte missa så jag hävde mig upp ur sängen igen och såg Spanien skjuta sig till semifinal (bra det för det var dem jag höll på!)
Alla fall kanske jag somna typ tolv i går och det är ingen bra kombination om man ska upp klockan 5 på morgonen så idag är jag lite småvimsig så vad som helst kan hända!! =)

HEJ!

KOMMENTARER:

  • Christine säger:
    2008-06-23 | 22:51:06
    Bloggadress: http://kirsten.blogg,se

    Men minns du inte tanten från förra året? Hon ville ju aldrig gå! Stod alltid där i trappen och pratade...Japp, halv elva kunde jag gå. Så himla skönt! Hoppas att det fortsätter så. Plus att alla tyckte det var okej med frukost till 7, kan inte bli bättre :) Kram

  • Christine säger:
    2008-06-29 | 01:39:17
    Bloggadress: http://kirsten.blogg,se

    Kom de då?

  • Rikard säger:
    2008-07-01 | 12:32:47

    ofta du inte vart i forngårn i mer än 10 år i rad? vi har väl typ vart där sen vi föddes nästan.. iof nåt år i va i gränna har jag för mig ;D

  • Maria säger:
    2008-07-13 | 21:20:57
    Bloggadress: http://www.widarsson.blogspot.com/

    Hoppas första veckan på semestern har varit trevlig!

Kommentera inlägget här: