Idso

Julklappar

Kategori: Allmänt

Jag önskar av hela mitt hjärta att jag skulle kunna börja detta inlägg så här:
Ursäkta att jag inte skrivit på länge men har haft fullt upp med julklappshandling men är nu färdig...

I stället får jag väll börja på detta sätt! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Hjäääääääääääääälp! Jag har inte köpt en endaste julklapp än och har ingen aning om vad jag ska handla till någon!
Jag brukar vara ute i lite smådålig tid men börjar nu inse att det börjar bli lite stressigt. LITE stressigt!
Imorgon blir det en tur till Marieberg innan jobbet för att få lite inspiration och förhoppningsvis blir det lite handlat också. Förra året handlade jag min sista julklapp dagen före julafton. Jag var vid affären precis innan den öppnade för att hinna innan invationen kom... to late! Köade tillsammans med ca 30 personer och hamnade så klart sist! Det misstaget ska inte göras om igen!
Min ursäkt att jag är sen i år är regnet! Vem tusan kan få julstämning när det bara regnar, regnar och åter regnar?
GE MIG SNÖ NU!

Vilka kollar på julkalendern? Jag gör det alla fall och älskar den! Ture Tvestjärt, Analfabet och Stål-Henrik! Bästa på många år även om den är lite töntig ibland. Att det aldrig kommer komma något som slår Mysteriet På Greveholm är synd för det är banne mig den bästa julkalendern under min uppväxt!

KOMMENTARER:

  • Christine säger:
    2009-12-08 | 18:05:30
    Bloggadress: http://kirsten.blogg.se/

    Jag har inte heller börjat, eller jag har köpt nån strö här och där. Men jag är alltid ute sista helgen innan jul. För då är alla andra klara och jag kan strosa runt för mig själv ;) Jag klarade 5 minuter av denna kalender sen gav jag upp, de bara sjöng och tramsade tycker jag. Den bästa kalendern har varit Sunes jul och trolltider :) Det är grejer det!

  • Maria säger:
    2009-12-09 | 10:21:48
    Bloggadress: http://www.widarsson.blogspot.com/

    Jag har inte heller köpt någon julklapp....brukar alltid vara ute i god tid, men inte i år. Haha, kollar inte på julkalendern....inget slår Sunes jul :)

Kommentera inlägget här: