Idso

Brrr

Kategori: Allmänt

Vintern är lång, kall och snöig i år. En vit jul står för dörren och nästan alla julklappar är klara.
Käre mor i Gällersta som jag sedan länge vetat vad jag ska ge blev helt plötsligt ett problem. Varför finns inte sakerna jag vill finna där de ska finnas? Finns de någonstans? Kanske finns de i sjön?

I övrigt har det varit en stressig december med resor hit, dit och lite överallt. Både över hav och över land.
Julfest med underbara arbetskollegor, Stockholmskul, båtresa till Åland, ja listan kan göras lång. Inte lika lång som min önskelista men ändå längre än de flestas.




Notering till tomten: Vet att jag brukar önska mig vita jular men tror du missuppfattat mig aningens. Det räcker med snö mellan 20 december och ca 6 januari. Ska det vara vinter i 6 månader så måste du nog ge mig 100 miljoner i år så jag kan vara ledig denna tid för semester på varmare breddgrader.

Kommentera inlägget här: