Idso

Bagare Bengtsson (Söderberg) gosar bebis!

Kategori: Allmänt

Att lördag är den absolut bästa dagen på hela veckan det måste alla hålla med om!
Har haft en superlördag med bullbak, bebisgos och sopgubbemys!

Bästaste Hanna kom hit och fikade och min husliga sida visade sig då jag satsade på bullbak. Jag kommer aldrig nånsin bli någon bagare då bullarna aldrig riktigt blir som de ska. Ska jag vara ärlig så är det inte ofta något jag lagar eller bakar blir som det ska men oftast är det alla fall ätligt och det är ju det som är huvudsaken. (Ingen vågar säga något annat)

Jag gör stora framsteg när det gäller barn. Nu vågar jag till och med hålla dom utan problem. Tror allt att min underbara lilla gudson kommer se till att jag vill ha barn inom en snar framtid, eller ja kanske inte allt för snar... lagom snar! :) Alla fall är Victor världens sötaste charmtroll och det är svårt att slita ögonen från honom!



Kommentera inlägget här: