Idso

Lat? Nej!

Kategori: Allmänt

Jag har tänkt att jag har varit lite för lat för att sätta min ganska breda röv på datastolen för att knepa ihop något roligt att läsa men idag ändrade jag uppfattning om mig själv.

Klockan 06.00 studsade jag ur sängen, varken pigg eller glad, mest halvt medvetslös! När jag sedan påbörjade vandringen mof F & S insåg jag att jag INTE är lat. I snöstorm och motvind kämpade jag mig mot mitt mål Spinningcykeln som inte bjöd på mindre motstånd den inte. Sen pulsade jag hem igen.
Nu nyduschad, fräsch och mätt inväntar jag Biggest Loser på kanal 5 och tycker jag är riktigt duktig och absolut inte lat!

JAG ÄR DUKTIG :)

KOMMENTARER:

  • Maria säger:
    2010-02-03 | 11:37:34
    Bloggadress: http://www.widarsson.blogspot.com

    Du är grym! Kom hit och hälsa på snart :)

  • Christine säger:
    2010-02-03 | 20:13:28
    Bloggadress: http://kirsten.blogg.se/

    Hihi, man kan ju stå upp och blogga med, eller stå på händer kanske ;) Bra gjort att pallra sig upp så pass tidigt och komma till sitt mål! Så ska jag göra varje dag i Mexico. Har ju tillgång till värsta gymmet med spinning och yoga bland annat :)

  • hanna säger:
    2010-02-05 | 09:55:21

    fy fan vad du är grym...

Kommentera inlägget här: