Idso

Friskis här kommer jag!

Kategori: Allmänt

Idag är det äntligen dags för årets första träningspass. Blir step idag och jäklar va jag ska svettas! Nu kör vi!
Att det kommer bli lite dåligt med träning efter maj är jag ganska säker på så det här med att jobba på beach 2010 börjar redan nu. 3 gånger i veckan är mitt mål och det ska ju inte vara allt för svårt att hinna med. Det handlar ju trots allt bara om vilja!
Är bra sugen på att träna imorgon också men det låter jag vara osagt tills dess med tanke på att mina muskler kanske får för sig att börja träningsvärka. Stor risk för det tror jag!

Förövrigt tycker jag det nya friskisschemat är toppen! Lördagspass klockan 11 gillas starkt!

KOMMENTARER:

  • Carrotti säger:
    2010-01-12 | 13:46:37

    Jag vill också träna :(

    Jag får börja med situps i sängen ^^

Kommentera inlägget här: