Idso

Löparn... hehehehe

Kategori: Allmänt

Måste ju bara skryta lite också... Var uppe med tuppen idag och tramapde iväg till Karlslund redan vid halv nio! En joggingrunda på morgonen är precis vad kroppen behöver. Det var alla fall vad jag försöte intala den när jag svett som en gris trampade mig till Karlslund. Visst 2 kilometer är inte jättelångt att cykla men jag har så dålig kondis att för mig är det ett träningspass bara det!

Alla fall det jag ville få fram var att min tid idag blev 20.37. Över en minut bättre än sist! Snart ska jag klara de där uppförsbackarna också... speciellt när min käre chef trodde att jag om ett halvår kommer att klara 15 minuter! Möjligen i så fall när jag gått ner mina 10 kilo men ändå... jag har en utmaning!!!

KOMMENTARER:

  • Christine säger:
    2008-09-03 | 18:50:05
    Bloggadress: http://kirsten.blogg.se/

    Börjar bli dax att uppdatera lite här nu tycker jag! ;)

Kommentera inlägget här: