Idso

Äntligen måndag!

Kategori: Allmänt

Åhh det är så skönt med måndag! Hehe är på så mycket bättre humör än jag varit på i helgen!
Bara tre dagar kvar att jobba nu sen tre(!) dagar ledigt!
Haft en hektisk kväll idag på jobbet... Full fart hela tiden men det är bra mycket roligare än att jobba när det är så lugnt som det var igår!

Betalade räkningar idag och blev glatt överraskad att det blev så mycket pengar över... då räcker det ju till en ny mobil! Ett Wii får vänta även fast jag är så himla sugen! Särskilt nu när Sofia har köpt ett! Men jag ska invadera henne någon dag och spela av mig lite! =)

Känns som träningen kommit lite åt sidan just nu, det nya schemat är inge vidare och det är svårt att få ihop det så det finns något kul när man har tid att träna!
Prövade danspasset i lördags och det var absolut inget för mig, gick på tok för fort för att man skulle hinna lära sig en rörelse och det var knappt några upprepningar heller... dessutom var det varken styrka eller stretching utan bara dans så det kan jag lika gärna vara utan! Fast det var kanske lite snäppet roligare än bara vanlig medelgympa!

Nu ska jag snart dra mig hemåt för at bädda ner mig i sängen och försöka somna, hur nu det ska gå till då jag sov lite väl länge igår... Men men ska man upp så ska man ju!

KOMMENTARER:

  • Christine säger:
    2008-01-28 | 23:00:33
    Bloggadress: http://kirsten.blogg,se

    Bra att du är gladare nu! :) Själv brinner jag upp här hemma...vette tusan om jag vågar komma till jobbet ;)

Kommentera inlägget här: