Idso

Det var bättre förr!

Kategori: Allmänt

Ja tror de flesta håller med mig om att barnprogrammen var bättre förr, det jag däremot funderar på nu är om det kanske just var för att man var barn då! Jag har alltid försvarat Till exempel Joelbitar men när jag tittade på det nu kändes det mest som ett ganska trist program med en unge som springer runt och inte gör särskilt mycket kul! MEN jag ska ändå fortsätta försvara det för när jag var liten var det grymt!

Trasdockorna och Beppes Godnattstund behöver däremot inte försvaras! Det är fortfarande mina topp tre, med på den listan finns även Lillstrumpa och Syster Yster men inte ens det fantastiska Youtube kunde frambringa klipp från det!

Däremot hittade jag Ika i rutan som jag helt glömt!

Titta nedan och njut av lite kvalitetsbarnprogram!
Kommentera inlägget här: