Idso

Nyttiga Ida

Kategori: Allmänt

Idag kändes det som min kavaj har blivit större... kan det bero på min supernyttiga helg måntro?
När Niklas åt godis i lördags tittade jag på... När folket fikade i lördags drack jag bara kaffe!

Vet att det är i senaste laget att tänka på bikinisäsongen men jag har väll alltid varit lite efter? Alla fall så går det bra och jag är inte ett dugg sugen på att äta massa skit, jag mår bra utan socker helt enkelt :)

Tilläggas kan väll att man ibland måste unna sig saker, en liten bit rabarberpaj igår exempelvis!

Denna veckan har bara fjuttiga tre arbetsdagar! Måndag, tisdag och onsdag! Det betyder att idag är det typ onsdag och imorrn torsdag! Lysande bra känns det och jag har inte ens någon måndagsångest!

Längtar inte riktigt efter onsdag bara... då ska det gröpas i lilla armen och jag är lite halvskraj får jag lov att säga!

Kommentera inlägget här: