Idso

Älskar sommaren!

Kategori: Allmänt

Det finns tusen ursäkter att jag inte skrivit här på ett tag. Inget internet, nytt boende och en kalender vars helger är fulltecknade så långt ögat kan nå är några av dem.

Vi börjar så smått komma i ordning och jag trivs som fisken i vattnet. Att sitta på altanen och avnjuta en kall öl och grilla en saftig köttbit en varm sommarkväll är bland det bästa som finns.
När man öppnar bildörren, efter ha brummat de ca 2 milen en arbetsdag, får man en sån där känsla av lugn i kroppen som är så svår att beskriva. Den måste upplevas!

Just nu pågår operation köpa ny spis. För visso är vi bara i inledningsfasen vilket innebär att jag måste övertala han i huset som inte lagar jättemycket mat att den vi har är dålig och inte duger just nu!
Jag vet att jag får som jag vill till slut. Kvinnan har alltid rätt är mottot i mitt förhållande. (Niklas motto är: Kvinnor kan... men män kan bättre)

Annat som hänt på sistone är en fantastiskt lyckad Tjejkamp 2010, babyboom och mitt livs första möhippa.
Som sagt och skrivet är helgerna fulltecknade och den kommande är inget undantag. På fredag drar vi till Jönköping på släktträff. Det må låta jobbigt men eftersom Niklas släkt är grym så ska det enbart bli kul. Att vi egentligen inte har tid för sådana här nöjen det glömmer vi för nu och tar igen på semestern.

Semster om 5 veckor! Wiiiiiihoooo!

Kommentera inlägget här: