Idso

Nu kapar vi bloggen!

Kategori: Allmänt



Kära Idas läsare!

Vi tycker att Ida skriver på tok för lite om oss nu mera. Det enda ni kunnat läsa var hur jobbigt det var när vi var sjuka. Vi är faktiskt stora, friska katter nuförtiden. Bumba är lite ledsen över att hans kulor är borta men annars mår vi kanon. Det bästa vi vet är att försöka rymma. Det gillar vi starkt men Ida och Niklas blir så himla tjuriga på oss när vi gör det så det är bäst att springa fort som tusan när vi väl lyckas!

Stora kartonger invaderar vårt hem. Många är fulla och stängda men de som är öppna är otroligt spännande att hoppa i. Vi har hört ryktas om att vi ska flytta. Att detta innebär att vi ska få en 3000 kvadratmeter tomt att springa runt på. Hoppas det är sant för den här lägenheten är inte tillräckligt stor för att vi ska vara nöjda!

Jag tycker det ska bli jättekul. Jag rymde ut på balkongen för första gången idag. Det var härligt med frisk luft att fylla lungorna med. Ida blev rädd och slängde in mig, mumla något om att jag kan ramla ner? Hallå tror hon jag är dum? Bumba den fegisen däremot satt bara och glodde. Tror han mest kommer toffla när vi flyttar. Jag däremot ska bli Skeppstas största jägare. Eftersom även jag blivit kastrerad så kan jag göka runt bäst jag vill med alla snygga hankatter som ränner i buskarna. Utan att oroa mig för att bli på smällen. Det ni!

Nu ska jag gå och busa med brorsan.
Ha det så bra och hälsa era kissar där hemma!




MVH / SMILLA


KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: