Idso

Helgen

Kategori:

Söndagsångest och längtar redan till fredag. Jag må vara ledig men Niklas är det inte och när han är hemma är allt så mycket roligare! Att sitta tillsammans och titta på Maltes underbara leenden, kramas när bebis eller Dundra inte kräver all uppmärksamhet och bara ha det lugnt och skönt och umgås över en semla (mums) gör mig till en lycklig människa trots alldeles för lite sömn!

I lördags var ju jag och mamma på The Hobbit! Den var super och jag kunde faktiskt slappna av i trygg vetskap att Niklas är en grym pappa som hade full koll på läget . Malte fick utpumpad mjölk och verkade tycka den var helt ok!

Inatt somnar jag även med gott hundsamvete! Dundra har fått en rejäl rallygenomkörning, ordentliga promenader och sover som en stock under mitt täcke! Att ligga sked med en staffe är nästan lika mysigt som att göra det med en sopgubbe, men bara nästan! Inget går ju upp mot en orangeklädd man på sin gröna Springare (läs i grön monsterbil)

Nu checkar jag ut för ikväll och ska racersova i tre timmar innan det är dags att leka mjölkkossa igen! God natt och välkommen förbaskade måndag!


Kommentera inlägget här: