Idso

21.49

Kategori: Allmänt

Förbättrade mig med nästan 2 minuter när jag var ute och sprang idag! 21.49 blev tiden. Känner mig riktigt duktig faktiskt och det var heller inte lika jobbigt idag! Gick bara i uppförsbackarna men de ska jag snart erövra i fullfart ska ni se! Jag menar om jag ska förbättra mig varje gång så kommer det bli tufft att slå om man ska fortsätta gå så fort det sluttar lite uppför... Som Staffan sa igår... Det handlar bara om att vara lite envis!

Måste komma igång med att träna också... Niklas är så himla duktig och går iväg o gymmar typ tre gånger i veckan... det är min biff det :)

Blev en medalj till i OS nu... ett brons i brottning. Jag tittar på allt som har med OS att göra nu känns det som... hehe ni kan kalla mig OS-nörd :=) Men det är ta mig tusan kul att titta på sport när man har någon att heja på!

KOMMENTARER:

  • sofia säger:
    2008-08-14 | 21:39:15

    vad duktig du är!! jag har gjort mina försök i den där j-a slingan, men det är omöjligt. tyvärr så har jag nog inte riktigt viljan heller. dags att börja gå på f&s igen. mickes step blir på fredagar :/

  • Maria säger:
    2008-08-16 | 12:53:10
    Bloggadress: http://www.widarsson.blogspot.com

    Jag har seriösa funderingar på att börja springa jag med....nog för att det är tråkigt, men jäkligt billigt =)

Kommentera inlägget här: