Idso

Ledig!

Kategori: Allmänt

Bara idag att jobba sen 5 härligt långlediga dagar! Måste säga att jag  verkligen gjort mig förtjänt av dom!

Lite som hänt under veckan... Förra helgen var lugn! Tränade med Hanna på lördagen, ett litet skivstångspass som endast visade hur klen man var! Men det kan nog bli fler gånger. Måste ju bygga muskler så jag blir starkare än gubben min!

På söndagen kunde jag inte hålla mig längre... då bar det av till Marieberg för att införskaffa ett Wii. Åhh det är så roligt men jag fick sån träningsvärk att jag inte kunnat spela sen i måndags! Fast å andra sidan så kan det bero på Ki boxen jag drog med Sofia på  då...

Igår va man på Marieberg igen... införskaffade present till Niklas och Hanna. Fattar inte att alla ska fylla i samma månad.. det blir ju dyrt då ju! Varför ska det alltid vara så svårt att handla presenter? Man tycker ju att man känner människorna i fråga så pass bra att man borde veta exakt vad de behöver, men ändå är det samma sak varje gång en födelsedag närmar sig. Visseerligen har jag ändå inte haft allt för stora problem denna gången men ändå... Det är helt enkelt svårare att handla presenter till människor man tycker om för då känns det viktigare att de gillar sina presenter... Kan det vara därför det är svårare..? Hmm svår fråga helt enkelt!

Fick inte jobbet jag sökte heller... de ville ha någon som var äldre... Blä på dom, men det är bara att ta nya tag och söka söka söka!

Idag blir det kalas för Niklas som blir halvvägs till 50 idag =) GRATTIS ÄLSKLING!
Kommentera inlägget här: