Idso

Oväder

Kategori: Allmänt

Jag är den första att erkänna att jag absolut är av den sämsta sortens bloggare, dålig på att uppdatera och när jag väl sätter mig för att knepa ihop en blogg á la Widarsson så får jag inte fram en rad.
När jag inte sitter vid tangenterna brukar jag ha de mest fantastiska bloggarna i mitt huvud, skulle de på något sätt automatiskt skrivas ner skulle jag vara en klar kandidat till Grys bloggtävling!

Det är oväder ute! Regn och snö om vartannat. Jag älskar snö och det får gärna komma en meter om snöguden känner för att skicka ner det! Problemet är bara att slaskguden och jag inte riktigt går ihop! Han jävlas hela tiden med mig och det gillar vi inte, Snöguden och jag is the team!!!

I helgen ska vinterdäcken på. Niklas och jag är varken Svensson eller Karlsson som står i diket och undrar vad snö är! Vi är riktiga svenskar som minns Sverige som det var när man var liten  och när befolkningen tyckte det var naturligt med snö och inte värsta fenomenet!

KOMMENTARER:

  • Maria säger:
    2008-10-31 | 16:45:17
    Bloggadress: http://www.widarsson.blogspot.com

    VAD DU SKRIKER I DIN BLOGG!!!! Hahaha! Gulliga du som gilar min blogg, jag gillar din oxå äcen om du uppdaterar lika dåligt som mig :)

  • Christine säger:
    2008-10-31 | 17:13:07
    Bloggadress: http://kirsten.blogg.se/

    Hörrududu! Jag sätter faktiskt också på vinterdäcken i tid, trots att jag heter Karlsson. Bara så att du vet! De ska på innan färden mot Örebro imorrn börjar! Eftersom ni tydligen lever i Nordpolen ;) Här är det bara regn och regn...frost i går dock! Jag lyckades ju också att få min så där i onsdags, fast all text blev lila, typ som att man fått överskriftstexten som vanlig text :)

Kommentera inlägget här: