Idso

En efterlängtad fredag!

Kategori: Allmänt

Kul att jobba är det väll aldrig en fredagkväll när alla andra sitter och njuter av fredagsölen och myser i soffan men idag känns det inte så farligt.
Min otursvecka är äntligen slut och efter en liten titt på schemat så gjorde jag den stora upptäckten att jag inte kommer jobba fredagkväll förrän den 8 maj igen! Oj så bra jag fixat till det!

Att snön som faller i drivor från himlen idag har med min otur denna veckan att göra är jag helt säker på.
Med upptäckten att min cykel fått punktering igår så finns inga tvivel om att livsguden hatar mig för tillfället. Tror jag ska göra upp offerbål och slakta en gris till honom så han blir glad igen!

Punktering ja... det innebär att det enda sättet att ta sig hem på ikväll är med benen. Ena foten framför den andre, det är inte kul men det kan jag ta.. det är ganska mysigt att gå genom stan en snöig kväll när man vet att en helg väntar precis runt hörnet!

Lördag kommer bli lysande! Först hustitt i Marieberg och därefter bowling med brudarna... (och Simon)
Jag förväntar mig att få vinna! Gör jag det inte kommer jag skylla på att jag druckit för många öl! Sån är jag :)

Ha en lysande helg och tyck synd om mig på söndag för då tänkte jag vara bakis!

Kommentera inlägget här: