Idso

Lördagsmys med mig själv

Kategori: Allmänt

Niklas drog till Dalarna och körde folkrace tidigt imorse så jag har haft en lugn morgon :)
Frukost och hela tidningen för mig själv. Haha det låter mysigt när man skriver det men stämmer vet i tusan om det gör. Föredrar vårt lördagsmys tillsammans. Men man måste ju göra det bästa av situationen!

Strax bär det av mot Friskis där det återigen är dags att fajtas med brädan. Galet jobbigt men en så bra start på helgen! Sen tänkte jag åka någonstans. Har bara inte bestämt var än. Rensa fönstren står också på tapeten idag för annars kommer säkerligen detta göras av två små söta kissar imorgon! Eftersom jag hört från säkra källor att båda dessa kissar är riktiga busar så kommer de säkert vara billiga om en vecka!

Niklas har aldrig haft katt... han anar inte vad som väntar honom... MOHAHAHAHA
Kommentera inlägget här: