Idso

Frisk

Kategori: Allmänt

Tillbaka till verkligheten och en fantastisk fredagskväll på jobbet.
Jag har ont i benen och jag har fått kuta ett antal gånger efter hissen högst upp i huset men trots detta så har jag haft en riktigt bra kväll. Fantastiskt trevliga gäster och jag kan nöjt säga att förutom till fikat vid lunch har jag hållt mig borta från allt vad sötsaker heter. När det är kalas får man fika. Och när man kommer hem från jobbet så får man ta en öl. Because I´m worth it!

Idag, bara helt plötsligt gick det upp för mig hur bra jag egentligen har det. Man klagar, pustar och stönar om mångt och mycket men när det kommer till kritan så är jag en lycklig människa. Jag har några helt fantastikt underbara arbetskamrater, finast vänner i världen och en helt enkelt enastående superduperbäst kille.
På toppen av detta isberg sitter dessutom världens bästa familj och dinglar med benen.

Jag tror jag insett att jag är en lyckligt lottad själ.
Kommentera inlägget här: