Idso

Inte världens roligaste att jobba fredagkväll!

Kategori: Allmänt

Kan börja med att uppdatera hur träningen gick... dåligt! Gillade inte alls tränaren för han var totalt oinspirerande. Själva passet var roligt men inte han! Imorgon är det dags igen men då är det Carolina. Hoppas på ett kul pass så att motivationen kommer tillbaka!

Just nu står jag på jobbet. Det är lugnt som i graven, mina gäster är incheckade och jag har bara en massa tvätt att ta hand om. Ni förstår varför jag står här istället va?

Veckan som har varit har jag mest varit förbannad. Det tar på krafterna att vara det kan jag tala om. Jag tänker att jag ska hinna med så mycket men är mest trött och lat hela tiden. Ser en liten ljusning i tunneln så håller tummarna att allt går som jag vill i slutet av månaden!

Pank är jag också. 200:- finns på mitt konto och de små slantarna ska räcka till den 25:e.  Så är det bara! Spartips och recept på billiga goda maträtter tas tacksamt emot!

På förmiddagen idag ringde en man som ville att jag skulle gå med i Jehovas vittnen. Eller ja... så långt hann han inte i sitt samtal. "Hej jag heter Lars och ringer från Jehovas vittnen, vi undrar om du är intresserad av bibeln?"
Jag: "Nej du det är jag verkligen inte"

Sen avslutade jag samtalet ganska snabbt. Alltså... Jehovas vittnen har börjat med telefonförsäljning... de måste ha stor brist på medlemmar! Jag glömmer aldrig den gången när pappa smällde igen dörren mitt framför ögonen på en sån där med kommentaren "Vi är redan vakna!" (är ju någon sån där "sekt" som har en tidning som heter Vakna) Låter kanske inte så kul när jag skriver det så här men jag tror alla fall Rikard o Carro kommer ihåg hur kul det var! Nu ska jag ta mig en Rollo och bege mig till tvättstugan!

Trevlig helg!

KOMMENTARER:

  • Carrotti säger:
    2010-01-16 | 14:16:19

    Ja jävlar xD haahahahaha

Kommentera inlägget här: