Idso

Lördagsmys

Kategori: Allmänt

Jag och bloggen har ett väldigt öppet förhållande. Vi ses när jag känner för det och den tycker att det är helt OK så.
Att jag fortfarande har åtta personer som går in och tittar varje dag är helt otroligt. Tröttnar ni inte på att läsa samma gamla inlägg gång på gång?
Britst på saker att skriva om har jag inte. Varje dag när jag går till och från jobbet har jag de mest fantastiska idéer om inlägg jag ska knåpa ihop. Duktig ordbajsare det är jag det. I hjärnan. Ja.

Sen sist har jag hunnit med en del kul. Middag på slottet med fantastiska vänner, kastrering av två vilddjur och jobb, jobb och jobb.

Ikväll tillbringas lördagen hemma. Många lördagar har varit hemma den senaste tiden. Jag är melodifestivaltokig. Anledning 1. Nummer 2 är att min mage och jag inte riktigt varit överens på sistone.
Borde kanske undersöka vad det är men har en känsla av att diagnosen heter sluta.oroa.sig.för.mycket! Ska jobba på det och se hur det artar sig.

Nu ska jag slå mig ner framför Notting Hill med min skål popcorn. Niklas är hos Staffan Stalledräng och dricker öl så katterna är mitt sällskap för kvällen. Vi myser och har det bra. Jag och två kissar som inte kan göra barn. Bra!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: