Idso

Bra vecka!

Kategori: Allmänt

Eftersom det är jobb på schemat hela helgen så går kanske inte veckan in på toppen som årets roligaste. 
Dock har jag hunnit med att träffa fina, underbara vänner, varit på Ljust & Fräscht som var så himla kul att jag nästan dog och myst på hindersmässan med världens bästa sopgubbe. Nu ligger även en påse marknadsnougat i magen och har det bra så antar att man kan ha det sämre.

I natt ska Niklas och Dundra klara sig utan mig. Jag skulle så klart hellre vara hemma och mysa med dom.
Men, jag kommer att få sova hela natten, duscha hur länge jag vill utan att behöva oroa mig för att varmvattnet ska ta slut (eller inte komma alls) och dessutom behöver jag inte gå någon lång mörk väg till en iskall bil som ska skrapas och sopas för att man ens ska komma in i den. Alltså känns det helt okej att sova på hotell i natt.

Igår när vi var på Ljust & Fräscht var Robert och Helen så snälla och var hundvakter. Dundra gjorde sitt bästa för att inte avskräcka dom och hälsar glatt viftande på svansen att hon gärna skulle vilja ha en Stafford till svägerska/svåger!


Kommentera inlägget här: