Idso

Debuten

Kategori: Allmänt

I söndags bar det äntligen av till Karlskoga.
Man ska inte ljuga så jag ska inte skriva att jag inte var nervös, för det var jag. Men jag överlevde.

Kanske tack vare Dundras fantastiska, syskons mattar. Fick massor av tips och pepp så jag varken svimmade, stupade med näsan i sanden eller något annat som man (läs sopgubbe) kunde haft ha kul åt.

Vi är inte på långa vägar lika duktiga som de andra ännu men det visade sig att domare Jan var en väldigt snäll man som gillade lilla Dundraklumpen så vi blev andra bästa tikvalp (av fyra) Vi fick en HP rosett vilket jag tror betyder Hederspris. Jag är inte helt insatt i den här världen än om man säger så.

Det var alla fall sjukt kul så sista helgen i april bär det av till Vara Grästorp och helgen efer det blir det nervöst igen för då blir det "riktig utställning" en så kallad officiell.

Det Niklas var rädd skulle hända har hänt. Jag har blivit en tokig utställningskvinna :D


Vacker hals tyckte domaren :D

Snygg i lila






Finaste, underbaraste lilla goshund

Kommentera inlägget här: