Idso

Tre veckor kvar!

Kategori: Allmänt

Nu är det nog många som ramlar av stolen. I´m back. Kanske trillar det in inlägg massor med gånger varje vecka eller en gång i halvåret. Man kan aldrig så noga veta...
 
Sist kom jag av mig i bloggandet bara för att det jag helst av allt ville skriva om var en hemlis. På påskafton fick vi veta att vi skulle bli en till liten familjemedlem här i Skeppsta. Sen dess har det varit uppåt och neråt och hitåt och ditåt. Trodde aldrig man kunde vara så trött som jag varit eller må så illa bara av att öppna kylskåpet om inte frukosten låg i magen.
Ändå med tre veckor kvar så kan jag nog påstå att min graviditet varit lätt. Tre veckor kvar och jag upptäckte min första bristning på magen i lördags. Är det då man kan kalla sig höggravid? Nja, jag klarar fortfarande två långa skogspromenader med Dundra plus vandring genom hela IKEA på samma dag utan att känna mig slut så väntar nog med det ordet ett tag till. Kanske har barnmorskan räknat fel på en månad?
 
Dundra hälsar att hon tycker det ska bli kul att bli storasyster så länge hon blir lika bortskämd som hon är nu och får fortsätta ligga sked med matte under täcket på nätterna.
 
Jag har inte fastnat på bild många gånger under graviditeten men inser att det nog är dags att fota den lilla magen nu. Jag bjuder på den här men där kan jag knappas kallas gravid om man jämför med nu :)
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Beatrice Pettersson & Otto säger:
    2012-11-21 | 19:02:24
    Bloggadress: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se

    WOHOOOOO! KEEP IT GOING!

  • Anonym säger:
    2013-01-03 | 00:24:59

    Oj du föll för grupptrycket .. Det skulle du ju aldrig göra ;)

Kommentera inlägget här: