Idso

Finn ett fel!

Kategori:

Den jäkla måndagen har varit väldigt trevlig för att vara måndag. Jag och Malte har varit och fikat i stan för första gången. Han skötte sig så klart exemplariskt men det märks att morsan inte riktigt är van! Jag parkerade i parkeringshus, väldigt vuxet måste jag säga! Gör en grym parkering genom att backa in! Klappar mig själv på axeln för att jag var så duktig och ska sen ta ut barnvagnen. FAIL!!! Dagens slutsats! Sluta försök vara duktig.

Förövrigt var jag tvungen att vänta på att det skulle komma en bil och köra in i garaget för att ta mig till bilen, då dörren var för smal för att gå in med barnvagn i. Hur tänkte Q-park där? Fundera på en arg insändare i Nerikes Allehanda men är det någon man ska hålla sig vän med så är det nog parkeringsvakter. Annars är risken att det blir fasligt dyrt att åka till stan!

KOMMENTARER:

  • Helen säger:
    2013-02-11 | 15:12:53
    Bloggadress: http://dubbeltrubbel.blogg.se

    Hahaha! Skönt att de inte bara är jag som glömmer bort att tänka efter före.. ;)

Kommentera inlägget här: