Idso

Stjärngossen

Kategori: Allmänt

Man kan ju undra vad som hände med tiden. Sist jag skrev var det tre veckor till BF och jag kände mig lagom rund och glad. Idag blir världens finaste Stjärngosse 5 veckor. Det var alltså lucia för lika många veckor sedan, var tar tiden vägen? 
 
Jag ska bespara er slaskiga detaljer om förlossningen, det gjorde skitont vill jag minnas men det är som alla säger, man glömmer fort! Ut ploppade alla fall världens finaste lilla kille! Stjärngossen Malte! 
 
Nu myser vi hemma och har det bra, jag skulle
kunna vara mammaledig jämt, hemmafru ska jag satsa på i mitt nästa liv, rik och hemmafru. Nu håller jag till godo med fattig och mammaledig! Nästan lika bra! 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2013-01-23 | 01:33:05

    Vad tycker du om grupptryck?

Kommentera inlägget här: